25 жовтня 02:48

Хто зацікавлений в банкрутстві «Львівських авіаліній»?

26.09.2006 06:11
На ДАП «Львівські авіалінії» назрів внутрішній конфлікт між частиною трудового колективу, інтереси якої представляє профспілка інженерно-технічних працівників, і керівництвом. Причина конфлікту — невиплата заплати працівникам протягом декількох місяців 2006 року, а в перспективі, як стверджують представники профспілки, — реальна загроза банкрутства підприємства і втрата робочих місць.

На ДАП «Львівські авіалінії» назрів внутрішній конфлікт між частиною трудового колективу, інтереси якої представляє профспілка інженерно-технічних працівників, і керівництвом. Причина конфлікту — невиплата заплати працівникам протягом декількох місяців 2006 року, а в перспективі, як стверджують представники профспілки, — реальна загроза банкрутства підприємства і втрата робочих місць.

Голова профспілки інженерно-технічних працівників Володимир Верес в розмові з журналістами розповів, що критична ситуація з виплатами зарплат на підприємстві цього року виникла внаслідок непрофесійних дій керівництва компанії. Як наслідок, ДАП «Львівські авіалінії» сьогодні працює збитково, літаки, що належать компанії, вилітали всій ресурс і потребують термінового капітального ремонту. Але грошей на нього немає, адже заборгованість по зарплаті 466 працівникам підприємства сягнула вже понад півмільйона гривень. Саме тому профспілка вимагає змінити керівництво компанії, і передусім керівника комерційного відділу, провести аудит діяльності з продажу квитків на міжнародні рейси, який здійснювався за посередництвом інших фірм, вжити заходів для поверненню заборгованостей підприємству, і в першу чергу із державного бюджету за перевезення пільговиків.

Те, що фінансова ситуація на підприємстві складна, підтверджують результати перевірок, проведених підрозділами транспортної прокуратури та представниками Державіаслужби України. Не заперечують цього і керівництво «Львівських авіаліній». Проте….


Хто реально винен в тому, що працівники ДАП «Львівські авіалінії» не отримують зарплату?

Генеральний директор ДАП «Львівські авіалінії» Олег Ковальчук, який очолив «Львівські авіалінії» наприкінці 2003 року, у розмові з нами передусім все спростував інформацію про те, що ситуація з невиплатою зарплати, яка виникла на підприємстві цього року, загрожує підприємству банкрутством. «Львівські авіалінії», насправді, попри всі об’єктивні економічні труднощі, працювали не в збиток, і гроші працівникам на зарплати теоретично є, однак з певних причин підприємство їх не може отримати.

Перш за все мова йде про державну субвенцію на покриття пільг при перевезеннях в сумі 3 млн. грн. Половина цих грошей у червні ц. р. вже навіть була перерахована Мінфіном на рахунок Львівського казначейства. Але до авіаторів так і не дійшла. Хтось з обласних чиновників (не важко здогадатися хто саме) розпорядився передати ці гроші іншим транспортним установам Львівщини. Всі спроби «Львівських авіаліній» достукатися до губернатора і з’ясувати, хто ж покриє держаний борг перед ними, наразі є безуспішними.

Вже декілька місяців податкова не відшкодовує ДАП «Львівські авіалінії» ПДВ.

«Керівництво авіапідприємства глибоко переживає негативну ситуацію з виплатою заробітної плати. Але ми не бачимо в цьому критичної ситуації, бо є вихід. Якби зараз нам повернули субвенції на пільгове перевезення пасажирів, які сягають 3 млн. грн., і відшкодували ПДВ в розмірі близько 600 тис. грн., ми майже б удвічі перекрили заборгованість із заробітної платні, і мали б ще гроші на реалізацію інших програм», — розповідає Олег Ковальчук.

Пан Ковальчук не заперечує, що й з боку самого керівництва ДАП «Львівські авіалінії» були допущені недоліки в менеджменті компанії, зокрема щодо освоєння нових закордонних маршрутів, внаслідок чого компанія понесла значні грошові втрати.

«На початку цього року ДАП «Львівські авіалінії» отримали дозвіл на здійснення авіаперевезень за маршрутами Львів-Мадрид, Львів-Лісабон, Львів-Рим, Львів-Неаполь. Ці авіалінії були надані не в досить сприятливий час, це був початок цього року, і ми, «розкатуючи» ці авіалінії, понесли певні збитки. Для прикладу, на лінії Львів-Лісабон ми понесли збитків 2 млн. 300 тис. грн., Львів-Мадрид – 1млн. 400 тис. грн. Швидше стали рентабельними авіалінії Львів-Неаполь, Львів-Рим. Частина цих збитків була плановою, адже реально такі рейси стають рентабельними через 1,5-2 роки регулярної роботи на них. Втім, були і помилки, а саме: коли ми освоювали ці нові напрямки, ми паралельно організовували мережу продаж квитків на наші рейси за кордоном. Оскільки ця робота організовувалася поспішно, то сьогодні ми маємо проблеми із затриманням повернення наших доходів за перевезених пасажирів. Зараз ми цим займаємося. Також виправляємо ті негативні моменти, які виникли в ході освоєння нових авіаліній», — пояснив пан Ковальчук.

«Львівські авіалінії» на порозі приватизації

Керівництво ДАП «Львівські авіалінії» добре розуміє, що ліквідація заборгованості із зарплати — найважливіша сьогодні річ. Але це далеко не весь перелік проблем, які постали перед ним. Реалії ринку диктують необхідність зміни форми господарювання та власності, передусім для залучення недержавних інвестицій в розвиток компанії. Без цих інвестицій ДАП «Львівські авіалінії» не зможе на рівних конкурувати з іншими перевізниками. Гроші ці потрібні перш за все для модернізації авіапарку підприємства.

«Наша авіатехніка ще кінця 80-х — початку 90-х рр.. випуску. Основний літак — Як-42 – за паливною ефективністю, комфортом поступається західним зразкам авіаційної техніки, тому зараз необхідно цю морально і технічно застарілу техніку замінити на сучасну. Це будуть літаки західного виробництва, тому що вітчизняна техніка, яка планувалася, Ан-148, наразі не готова до експлуатації, а отже її запуск відтерміновується. Ми визначилися, що нам потрібні літаки типу Емпайєр-145, 170 і Бомбардьє1000-400. Ми працюємо з інвестором, якого зацікавив наш бізнес-план переходу на нову авіаційну техніку. Проте прихід інвестора на підприємство залежить від вирішення питання про зміну форми власності. На рівні Львівської ОДА та Державіаслужби ми вже отримали підтримку в його вирішенні.

Компанія, яка має закріплені авіалінії і досвідчених пілотів і інженерів, це основне багатство, отож інвестиціями на придбання нової авіаційної техніки буде забезпечена», — сподівається директор.

Отож, не важко переконатися, і керівництво, і представники однієї із трьох профспілок ДАП «Львівські авіалінії» хочуть, в принципі одного, — зберегти підприємство. То чому б їм не об’єднати свої зусилля в боротьбі за досягнення цього?


Версія 

Банкрутство ДАП «Львівські авіалінії» — це етап вирішення питання про закриття львівського міжнародного аеропорту та його перенесення за межі області. В сумі ці обидва підприємства сьогодні займають близько 220 га землі майже у центрі міста, яку можна буде продати під забудову, а ще побудувати новий аеропорт мільйонів за 200 доларів — чим не вигідний «бізнес-проект»?

Закрити «Львівські авіалінії» можна у різний спосіб. Наприклад, довести підприємство до банкрутства через регулярні невиплати йому боргів (зараз «Львівським авіалініям» ОДА не відшкодовує підприємству 3 млн. грн. субвенцій, а податкова – близько 600 тис. грн. за ПДВ). Можна також довести підприємство «до ручки» шляхом проведення приватизації в «правильному керунку», так би мовити «під своїх людей», як це було з «Сільмашем».

І звичайно ж, аргументи про скорочення понад тисячі робочих місць, втрату професійних кадрів для натхненників та реалізаторів такого «бізнес-проекту» — дрібниці. Своя кишеня для них важливіша, ніж чуже життя.

Експерти-авіатори переконані, що для забезпечення потреб області в авіаційних перевезеннях вистачить модернізувати міський аеропорт. За їхніми прогнозами, у найближчі роки пасажиропотік у напрямку Львова може зрости максимум до 600 тис. осіб на рік. В радянські часи рекорд Львівського аеропорту по прийому пасажирів сягав 1 млн. 300 тис. чоловік та 120 вильотів на добу. Модернізація аеропорту передбачає лише добудову 400 м злітної смуги (до речі, у проекті держбюджету на 2007 рік закладено 107 млн. грн. на це) та реконструкцію терміналів в сумі близько 5 млн. грн. Реконструкція аеродрому відкриє і нові можливості для розвитку ДПА «Львівські авіалінії» в той час як його закриття, ставить під сумнів подальше існування цього авіаційного підприємства.

Але чи сьогодні висновки експертів цікавлять ще когось, окрім самих експертів?

Тим часом….

Профспілка інженерно-технічних працівників АТБ колективу ДП “Львівські авіалінії” через тримісячну заборгованість по зарплаті має намір пікетувати приїзд Ющенка до Львова на 750-річчя міста. Таке рішення було прийнято 25 вересня під час зборів членів профспілки. Участь у зборах взяли також й інші працівники ДП “Львівські авіалінії”, всього близько 50 осіб.

Голова профспілки Володимир Верес повідомив, що за дозволом на проведення пікету вони звернуться до міського голови Львова Андрія Садового.

Він повідомив, що від Ющенка працівники підприємства вимагатимуть погашення заборгованості із заробітної зарплатні за три місяці, виконання програми підтримки розвитку цивільної авіації та надання фінансової допомоги для виходу підприємства з кризи.

Також працівники підприємства мають намір звернутися до голови Львівської ОДА Петра Олійника з вимогою заміни керівництва підприємства.

“Керівництво підприємства за трьохмісячну заборгованість про заробітній платі має нести адміністративну та кримінальну відповідальність”, — сказав він.

Садовий поговорить про проблеми ДП “Львівські авіалінії” з Рудьковським

Міський голова Львова Андрій Садовий обговорить проблеми ДАП “Львівські авіалінії” з міністром транспорту та зв’язку Миколою Рудьковським.

Садовий розповів, що 25 вересня відбулася зустріч представників Профспілки інженерно-технічних працівників АТБ колективу ДП “Львівські авіалінії”, на якій вони передали меру свої вимоги.

“Коли ми спільно з головою обласної ради і обладміністрації (Сеником і Олійником) прилетіли з Києва, на летовищі нас зустріли представники профспілки, вони передали свої вимоги. І місто, і обласна адміністрація солідарні з цими вимогами”, — сказав він.

Садовий запевнив, що “сьогодні буде направлено спільний лист в міністерство транспорту, який буде переконувати керівництво звернути увагу на цю проблему, тому що підприємство є державне, і це грубе порушення, коли люди вже 4 місяці не мають зарплатні”.

“Навіть більше - це кримінальна відповідальність”, - заявив він.

Садовий також сказав, що на його думку було б логічно передати ДП “Львівські авіалінії” в комунальну власність міста.

“Тоді місто могло б ці проблеми дуже оперативно вирішити, а зараз не дуже активно хочуть це робити, бо люди мають свої меркантильні інтереси”, - сказав Садовий.

“Я сьогодні на цю тему буду мати розмову міністром транспорту паном Рудковським, попрошу його особисто втрутитись у дану ситуацію”, - резюмував міський голова.

Заступник голови Львівської ОДА Валерій П’ятак не готовий коментувати ситуацію щодо виплат субвенцій ДАП «Львівські авіалінії»

Валерій П’ятак у коментарі відзначив, що бюджет Львівської області ніяких зобов’язань перед „Львівськими авіалініями” не несе. „Усі пільги покриваються за рахунок субвенції Державного бюджету”, - сказав він і пообіцяв, що більш детальну інформацію з цього питання надасть в четвер.

Замість висновків — запитання:

А чи не повинні нести кримінальну відповідальність передусім державні чиновники за те, що затримують виплати бюджетних грошей ДАП «Львівські авіалінії» і тим самим сприяють банкрутству цього підрпиємства?





КОМЕНТАРІ (23) +

КОМЕНТУВАТИ

  • Flyer22 листопада 2011 09:37 Відповісти IP:  91.196.55.--- Прокурорсько - воровська криша. Державне авіапідприємство ”Львівські авіалінії” організована злочинна група системно розікрала > 50 млн. грн. Зупинили польоти, розікрали літаки, звільнили льотний склад. Штучно довели до ліквідації державного авіапідприємства. Розкрадання майна і коштів кришують Мінінфраструктури, Державіаслужба, транспортна і обласна прокуратури, судді, СБУ, МВС, місцева влада, … Прокуратура з міліцією активно сприяли злодіям розтягнути державне майно і кошти. Ситуація на підприємстві: ZIKTV програма журналістських розслідувань “Хто тут живе?” 09.03.11р. http://ziktv.com.ua/project/index/1/139 http://www.city-adm.lviv.ua/community/forum/topic182.html http://forum.minfin.gov.ua/viewtopic.php?f=42&t=621 http://forum.lb.ua/index.php?/topic/18-дап-львівські-авіалінії-системні-розкрадан/ http://www.aviation.com.ua/forum/viewtopic.php?f=11&t=6670 Занесення гроба з відписками для продажної прокуратури: http://photo.i.ua/user/2709126/215452/ Донецькі керівники Мінінфраструктури та Державіаслужби по всій Україні вишукують самих досвідчених пройдисвітів з відставних вояк і засилають у Львів керувати державіапідприємством. З кожним наступним відставним командіром борги підприємства росли та жиріла продажна прокуратура. Колісник А. почав ліквідацію в 2006 році, Колєсніков Б. закінчив в 2011р.
  • 27 вересня 2006 09:13 Відповісти IP:  194.44.32.--- Олійнику все мало - спочатку "Сільмаш", потім "Провесінь", тепер "Львівські авіалінії". Хтось повинен нарешті зупинити цих манкурдів!!!!
  • broiler7627 вересня 2006 12:20 Відповісти IP:  62.64.69.--- Здравствуйте! Очень жаль, что Ваше понимание проблемы в ДАП ,,Львовские авиалинии " ограничивается только понятием,, наезда" на губернатора... Вы не видете и не слышите реальной проблемы..такое впечатление что статью заказал Садовой против губернатора..а не написана она о проблемах и бездарности руководителей авиапредприятия и тех проблемах которые есть на самом деле. Как можна понять и объяснить ихние деяния, когда не смотря на тяжелое положение на предприятии руководство ради личной выгоды отменяет регулярный рейс на Неаполь и отдает самолет под чартер??? Это на направлении где как нигде есть загрузка..... Думаю 2+2 сложить Вы тоже можете , а следовательно понимаете что 300евро Х 100пассажиров=30тыс.и это гораздо больше чем 1200евро ,которые предприятие получит от чартера..И это при половинчатой загрузке самолета..А сколько получит руководство от продажи направления? чем объяснить такую щедрость? А Вы спросите у 1-го зама. Если он не ответит, я Вам скажу..дело в том что в той Итальянской фирме , которой за копейки отдают рейс работает представителем его сестра. Я понимаю ..такие вещи Вы высвечивать не будете ..такого Вам нельзя.... Жаль что нет журналистов независимых..к сожалению ...ВСЕ ....заказные...Понимаю ..кто платит тот музыку заказывает. А где трудовому народу взять деньги когда зарплату не платят....
  • brom27 вересня 2006 02:50 Відповісти IP:  0.0.0.--- Дуже цікаво розповідати про придбання нових імпортних літаків, коли можна відремонтувати ті що є на даний момент. І грошей доречі піде набагато менше ніж під закупівлю сумнівних "нових" літаків. І не дуже вони комфортом поступаються буржуйським, проте безпека польотів на цих літаках набагато вища. Питання кому вигідно купити "нові" літаки, точно не простим працівникам підприємства!!!
  • зося27 вересня 2006 04:08 Відповісти IP:  0.0.0.--- broiler76, не могли бы мы пообщаться по мылу(под ником). нам, журналистам , думаю. прийдется раскручивать эту тему. Спасибо.
  • зося27 вересня 2006 04:09 Відповісти IP:  0.0.0.--- Он не проявился. посему пишу здесь - zosia_g@mail.ru
  • vlastiteli28 вересня 2006 01:19 Відповісти IP:  62.64.69.--- Десь є зерно правди в в словах brom, 2006-09-27 14:50:07 а також broiler76, 2006-09-27 12:20:41 дійсно Ваша статя нагадує заказну , причому дійсно в сторону інтересів Садового. Щоб зрозуміти проблему того ,що твориться в авіапідприємстві , не з ген.директором , а з народом потрібно поговорити..Дивлячись на статю Вам явно не інтересно освітлювати правду і речі такими як вони є на самому ділі. Чому Ви не запитали, п.Ковальчука і його замів..як так піклуючись про народ. вони за безцінь продали конкурентнопридатні літаки Ан-12. Котрі на сьогодні без обмежень працюють в Європі.На які не проблема найти хто допоміг би підняти і дати роботу для них. Чому п.Оліярник забеспечує роботою всі компанії України..котрі беруть на роботу її бездарного чоловіка..а Львівські Ани будучи готовими стояли? Ще маса питань які можна поставити було б перед керівництвом авіакомпанії..та як видно в Вас інша була поставлена задача..БРАВО Ви справились на ,,5"
  • vlastitelю28 вересня 2006 08:44 Відповісти IP:  194.44.32.--- 1. Стаття б виглядала не замовною, на Вашу думку, якщо б подати точку зору лише трудового колективу, який, між іншим, нараховує 466 працівників, а профспілка ІТП -38? 2. Читайте уважніше коментар Садового. Він свідчить радше на користь того, що Садовий підтримує, як Ви стверджуєте, "трудовий колектив", але в той же час говорить відверті дурниці відносно педедачі підприємства в комунальну власність. 3.Ніхто керівництво не захищае. Але саме з цим керівництвом пов"язані також успіхи компанії у попердні роки. То чому мова йде тільки про невдачі 2006 року? 4. А чи не краще "трудовому колективу" і керівництву ДП сісти за стіл переговорів і виробити спільну позицію? Юо інакше "замовними" виглядають дії профспілки.
  • vlastitel28 вересня 2006 10:56 Відповісти IP:  62.64.69.--- Нажаль Ви в правду не уважно читаєте те, що говорить Садовий...Інтерес і справді великий з всіх сторін до авіакомпанії і аеропорту .Особливо до аеропорту..ви б поцікавилися про стан тих аеропортів які перевели в комунальне господарство..для прикладу хоча б так собі ,для загального розуміння Вами самої проблеми як такої. Скажу Вам..і це можете перевірити..після передачі аеропортів в комунальну власність крім їхніх земель нікого нічого не інтересує. Можете глянути на такі , як Харків .Одеса ,я вже не говорю Ужгород Ів-Франківськ. Вінниця Вже є живий приклад приватизації і залучення інвестора в Тернополі..Тепер слідуючий розвал і ,,прихватизація "може настати в Львові. До чого прагне п.Садовий. А про колектив і адміністрацію компанії як Ви можете так говорити , коли Ви почули думку тільки керівництва і АТБ. Чому не поцікавитись скільки позовних заяв написано від колективу? А розвал авіакомпанії почався далеко не 2006р Він практично почався після розподілу..і якраз під керівництвом п.Ковальчука разом з засланими до нього ,,козачками " замами.
  • vlastitel28 вересня 2006 11:07 Відповісти IP:  62.64.69.--- Щоб Ви зрозуміли чому не можливі переговори між колективом і керівництвом ..тому що ресурс довіри вичерпано, Всі обіцянки які давались колективу ..не більше як ,,лапша." Всі бачать які інтереси в керівництва..одні..нажитися ... А чому себе так безнаказано веде керівництво ...свідчить статья, яку народ вчора розклеїв. нище один в один передаю її Вам. Магія чорної книжки, або чому так безнаказно ведуть себе керівники ДАП “Львівські авіалінії” Невстигло “висохнути чорнило” від друку статті “Львівські авіалінії – політ в нікуди”, як стали відомі нові факти, не менш цікаві, про те, чому керівництво почуває себе так впевнено і немає ніякої реакції з сторони тих, хто повинен би хоч якось відреагувати. А причиною всього цього є “чорна книжка”, яка магічно діє на всі контролюючі структури починаючи з Прокуратури КРУ, Податкова, Державіослужба і аж до Мінтрансу. Ця книжка з якою 1 заступник Генерального директора ДАП п. Криворотько ні вдень, ні в ночі не розлучається, в якій записані всі кому і скільки заплачено хабара, за допомогою якої він як магією маніпулює ними всіма. При розмові з підлеглими він тримав руку як на біблії, наголошуючи, що йому ніхто і ніщо не страшно, він нічого і нікого не боїться. Можливо, купивши всі ланки влади можна і насправді нічого не боятися. Адже після висновків комісії Державіослужби і розповіді п.Садовому про необхідність заміни керівництва ДАП, реакція нульова, навпаки мусірується питання про переведення п. Криворотько на не менш вагому посаду в аеропорт, де в нього неабиякий є інтерес, адже він контролює там готель ”Тустань”, який до сих пір є державним. Враховуючи становище Генеральний директор міжнародного аеропорту “Львів” п. Загрева О.Ю. після коментарю про нераціональність перенесення за межі Львова злітної полоси, вони явно постараються його замінити, адже кому зараз подобаються здоровомислящі керівники? Які не йдуть на зговір. Залишається не ясним одне: В який країні ми живимо? В якому столітті? Стає страшно. Якщо люди правлять з допомогою магії чорної книжки, продаючи все наліво і на право. Майно, яке належить людям, державі при цьому рухаються вверх по службових сходинках.
  • BROILER7628 вересня 2006 11:17 Відповісти IP:  62.64.69.--- Здравствуйте! Если интерес пообщаться не пропал ..жду вопросы на своем адресе BROILER76@rambler.ru
  • манкурДи28 вересня 2006 11:31 Відповісти IP:  0.0.0.--- Манкурти - пишеться через літеру "т"
  • broiler7628 вересня 2006 12:13 Відповісти IP:  62.64.69.--- Просмотрев Вашу полемику с vlastitelю, 2006-09-28 08:44:58 Вы правы ..нельзя занимать позицию той или другой стороны. Но суть проблемы должна быть изучена, а не высветлена со слов руководства. Говорить про какие то заслуги или процветание при руководстве п.Ковальчука и его окружении и в правду кощунственно. Винить одного п.Ковальчука тоже нельзя . потому что живем в стране где к сожалению правит беззаконие.Складывается такое впечатление ,что акция розвала была спланирована гораздо раньше..Как и того же Сильмаша. Еще при правлении Л.Загревы.однако он как мог старался бороться с системой., тогда и нашли выход, руками п.Ковальчука начали ,,валить , делить" предприятие.п Ковальчук практически стал заложником самой системы ..не делить нельзя..а делить-значит валить. Мне кажеться, разработан был план всего этого давно с целью прихватить , не как Вы говорите 220га..а всех 320га земли. И занимались этим проффесионалы..которые и счас курируют все что творится в аэропорту и авиакомпании. Это люди очень высокого ранга ..единственное что могу сказать , это то, что пока авиакомпания и аэропорт не будут прихвачены..никто не даст на розтерзание ни п.Ковальчука ни п.Криворотько. Последний не спроста был поставлен ими замом, человек без авиационного образования ,без опыта работы на каком бы то нибыло предприятии , с темным прошлым. К сожалению вопросов больше чем ответов..вернее ответы есть но кому они интерены??? PS.К сожалению ни п.Садовый ни п.Олийнык так и не сделали ничего ..обещанного делегации АТБ. такое впечатление , что специально толкают народ на креминал. Понимаете, что срыв протокола прибытия презедента, это криминал..а народ готов блокировать прилет.....
  • broilerу 7628 вересня 2006 01:13 Відповісти IP:  194.44.32.--- Это уже ближе к реальности. Но Вы также должны понимать, что в одной статье всего не скажешь, а так как эта история с "бородой", то и персонажи и их планы могли измениться. Можно все свалить сейчас на руководство компании, которое, конечно же, далеко не идеальное, ну а кто дасть гарантию, что новое руководство, которое прийдет на предприятие так сказать по просьбе трудового коллектива, реально окончательно не развалит предсприятие? Кто будет стоять за новым руководством? Олийнык?
  • broiler7628 вересня 2006 02:12 Відповісти IP:  62.64.69.--- Любая замена руководства имеет две стороны медали.. 1.Что учитывая горький опыт предшедственников. новое руководство ,первое время будет стараться что то изменить, чтото сделать что бы вывести компанию из кризиса. На какой то период умрет на предприятии корупция. 2.Авиакомпания - это не простое предприятие и назначать людей далеких от авиации , как это уже сделали с п.Ковальчуком , (навязав ему замов) может привести к конечному этапу развала авиакомпании. Поэтому исходя из этих двух моментов, должно быть вмешательство и поддержка госавиаслужбы. кабмина . К сожалению на сегодня в госавиаслужбе такая же неразбириха.
  • 28 вересня 2006 03:18 Відповісти IP:  194.44.32.--- Насчет нового руководства проконсультируйтесь с Онищаком (Сельмаш). Пусть он вам расскажет, как помаранчевые санаторы "возродили" предприятие.
  • заноза28 вересня 2006 06:10 Відповісти IP:  194.44.55.--- писаки от Львовских авиалиний и от их славного соседа - аэропорта! к вам обращаюсь. Вот, как раз бездари только и делают, что поносят все и всех вокруг. Они все знают, как им кажется: и сколько кому заплатили, и кто за кем стоит, и кто виноват в ухудшении финансового положения авиакомпании. Да вы просто неудачники! и захлебываетесь завистью и злобой к тем, кто в строю. А вы, видать, не у дел, и номер ваш 6-й. Хотелось бы, чтобы с вами считались, а никому не приглянулись, бедняжки. Очень жаль. А муж п.Олиярник, кстати, уже 3 года, как уволился из вашего дерьма, успешно летает и чихал на все ваши вонючие изрыгания.
  • 00729 вересня 2006 05:42 Відповісти IP:  0.0.0.--- Дійсно якась однобока стаття. Таке враження, що субвенція в 3 млн гривень врятує авіакомпанію з боргом більш ніж 25 млн грн і балансовою вартістю 19 млн грн. Та справа навіть не в фінансуванні. На ДАП "Львівські авіалінії" немає менеджменту, управлінців, які хоча б бачать далі свого носа, не кажучи вже про ринок авіаперевезень. Автор непроаналізувавши виклад маячню п. Криворотька про "нові" літаки, про неіснуючого (психічно хворого?) інвестора. Як на мене і Ковальчук і Криворотько лише маріонетки в чужій грі за землю. Користуючись нагодою вони вирішили за гроші віддати регіон МАУ, оскільки кожен напрямок, виданий державіаслужбою коштує приблизно 300 тис доларів як нематеріальний актив (комерційні права). Саме тому вони зараз відміняють регулярні рейси, ведуть свідомо компанію до банкрудства. Банкрудство дозволить їм виправдатись і перед тими хлопцями (з панамськими паспртами) кому вони, як ви кажете, за безцінь продали літаки, але так і не спромоглись їх вчасно віддати. А Олірник не чіпайте. Її і так шкода: вона ж по суті лише цепна собака на прив"язі в Криворотько. Сумно. Компанія на початку року мала гарні перспективи, але як бачимо, будь яку хорошу ідею можна споганити відверто бездарним виконанням.
  • B007-B29 вересня 2006 06:55 Відповісти IP:  62.64.69.--- Да . братки в шоке были когда Криворотько после Химика в замы авиационного генералитета пошел.Там он шакалов держал не уж то в Вас в компании на цепных собак перешел? Позиции или нюх потерял?
  • proletom29 вересня 2006 07:41 Відповісти IP:  62.64.69.--- Здравствуйте! спасибо за совет на счет консультации по поводу замены руководства..и к чему это приводит. Но в одном из пунктов требования о замене руководства. коллектив требует, что бы новое руководство назначали только по согласованию с коллективом. Есть сомнение .найдется ли тот, кто готов стать своего рода ,,камикадзе"ибо здравомыслящий человек должен понимать на что он соглашается. Надеяться на спонсоров не имея программы это смешно, да согласен с 007, 2006-09-29 17:42:42 Практически начинать нужно все с нуля..А где взять специалистов? Это дело не одного дня , да и Львов не Киев и даже не Донецк и заманить специалистов сложно. 3-й пункт требований - это увольнение после руководителей ,п Олиярник, Должное этой даме нужно отдать, она чартерный профи, даже регулярные рейсы ухитрилась в чартерные превратить Работу отдела построила таким образом что бы все замыкалось только через нее, учитывая ее ,,близорукость" мечтать о перспективах...смешно. На счет того что пишет B007-B, 2006-09-29 18:55:03 то должное п.Криворотько нужно отдать . за недельный отпуск в Италии он ,,укратил, и сделал ее ручной..а цепная она от природы.
  • Flayer2 грудня 2006 01:27 Відповісти IP:  0.0.0.--- З 25-го листопада Ан-24 не літають, відмінені всі регулярні рейси... Рядові працівники отримали ПОПЕРЕДЖЕННЯ про звільнення з 20-го лютого 2007 року за підписом нового в.о. ген. директора... До того йшло: - не підняли в повітря більше року Ан-12, який відремонтували і перевчили екіпажі, для чого визивали з Києва інструкторів і літали пустими "по кругах"; - рік простояв Іл-18; - в ремонт Ан-24 не вкладали кошти ( "на ходу" був лише один літак), а в цей же час виконувались рейси на Як-42 з "загрузкою" 20-40 чоловік зі збитками за рейс від 5000 $$$; - в той час, коли пілотам на Ан-24 не платили зарплату по 3-5 місяців і вони літали ГОЛОДНІ, - половині авіаескадрильї Як-42оформили псевдозвільнення, щоб вони підзаробили в закордонних авіакомпаніях, були виділені кошти на перенавчання на Як-42 льотного директора і ще 2-х особливо лояльних. Після повернення з "заробітків",сертифікації, медкомісії, польоти після псевдоперерви з інструкторами були оплачені за рахунок підприємства; - більшість польотів за кордон, де були добові $$$ виконувались з перевіряючими, була "велика необхідність" включати в екіпаж додатково перевіряючого і додаткового бортпровідника (всьго 7 чоловік!!!), щоб везти на Москву 20 пасажирів; - з 500 працюючих, 200 невідомо чим займаються, але зарплату їм платили, а це більше 500000 грн./місяць - "в трубу" ... Незважаючи на те, що прокурори і КРУ "накопали" на рахунках підприємства більше 18 млн. грн., зарплати не виплачують, гроші кудись "розсмоктались"... Прокурори визивали працівників по 2-3 чоловіки на "бесіду" й задавали дивні запитання: "Чому вам не виплачують заробітну плату?" :( Все начальство на своїх "теплих" місцях... Комусь вигідно знищити успішне в минулому авіапідприємство...
  • VPITP15 червня 2008 05:30 Відповісти IP:  91.196.55.--- КОРУПЦІЯ в галузі цивільної авіації. Державне майно ДАП "Львівські авіалінії" віддано в управління абсолютно некомпетентним в цивільній авіації залізничникам Дихне та відставному вояці-коменданту Підгородецькому, засланим на авіапідприємство за час панування "регіоналів". Умисно укладаються завідомо збиткові угоди та розкрадаються кошти. СБУ нібито починають розслідування і далі нічого не робитться. Нічого не змінилось - дерибан продовжується. Вінський з Давидовим не реагують на масові звільнення спеціалістів, умисної зупинки виробничої діяльності, зменшення активів державного авіапідприємства, не виконання КЗпП, Галузевої угоди, судових рішень про поновлення незаконно звільнених, ... Кругова порука і ніякої реакції на факти фальсифікацій та приписок льотної документації льотним начальством ДАП "Львівські авіалінії". Кругова порука: Блаженков, Лісняк, Ігнат'єв, а тепер і Давидов з Вінським, продажної прокуратури, яким Вільна профспілка інженерно-технічних працівників надсилала запити. На сертифікаційних екзаменах льотного начальника пенсіонера І. Турика - один підпис. Надурив пенсійний фонд (незаконно отримував пенсію), приписав заходи на посадку нібито з висотою хмар 70 м під час гарної погоди, хоче вкрасти ще одну квартиру, має власну квартиру, але прописаний в гуртожитку по вул.Зелена, 57, ...прийнятий на роботу в час масових скорочень штатних спеціалістів, послали на перенавчання... Результат звернень профспілки: розправа, оббріхування з допомогою продажної прокуратури (Крикливець, Левицька, Подубинський, Цвікілевич...), звільнення членів виконкому профспілки, щоб не заважали в "прихватизації" та розкраданню державного майна.
  • ВПІТП7 серпня 2008 08:46 Відповісти IP:  91.196.55.--- Сучасне НКВД. На що здатний голодний люд. Нові керівник-колійники спровокували народ на збір підписів, заборонити діяльність Вільної профспілки, яка заважає розкрадати державнуавіакомпанію. Більшість неугодних позвільняли, а ті, що залишили, за окраєць "світлого майбутнього" готові на все. Але вже й підлабуз звільнюють. Транспортна прокуратура кришує шахраїв. Про це тут: www.aviation.com.ua/forum/viewtopic.php?t=3679&start=510 Транспортний прокурор Є.Крикливець виконує заказуху друга-колійника С. Підгородецького - знайти компрмат на Вільну профспілку інженерно-технічних працівників ДАП "Львівські авіалінії" (ВПІТП), яка заважає аферистам в розкраданні державного майна. Продажна прокуратура позакривала ВСІ кримінальні справи щодо розкрадання коштів державного авіапідприємства: portal.lviv.ua/news/2007/06/19/142247.html СБУ виявило зловживання керівництва «Львівських авіаліній» на 825 тисяч гривень. zik.com.ua/ua/news/2007/05/30/76542 «Львівські авіалінії» продавали іншій фірмі квитки до Італії, занизивши ціни на 1,5 млн грн. www.avia.gov.ua/news/archive.htm Новини Державіаадміністрації - управління юстиції вкрало 302000 грн. Дякуючи прокурорам злодії надалі продовжують красти. kpk.org.ua/2008/02/29/konfederacja-vlnikh-profsplok-ukrani.html Всі накази про догани, скорочення, звільнення щодо виборних членів Вільної профспілки ІТП ДАП "Львівські авіалінії" підписує шахрай С.Підгородецький з перевищенням влади, так як він не уповноважений підписувати дані накази від імені власника та роботодавця (МІнтрансзв'язку). Продажна корумпована прокуратура кришує розправу С.Підгородецького над виборними членами ВПІТП. ЗАКОН УКРАЇНИ Про прокуратуру Стаття 8. Обов'язковість виконання вимог прокурора Вимоги прокурора, які відповідають чинному законодавству, є обов'язковими для всіх органів, підприємств, установ, організацій, посадових осіб та громадян і виконуються невідкладно або у передбачені законом чи визначені прокурором строки. Статистична та інша інформація або їх копії, необхідні для здійснення прокурорського нагляду чи розслідування, видаються на вимогу прокурора або слідчого безкоштовно. Невиконання без поважних причин законних вимог прокурора тягне за собою передбачену законом відповідальність. Посадові особи і громадяни зобов'язані з'являтись за викликом прокурора і давати пояснення з обставин, які з'ясовуються прокурорською перевіркою. В разі ухилення від прибуття посадова особа або громадянин за постановою прокурора можуть бути доставлені примусово органами міліції. які відповідають чинному законодавству. ЗАКОН УКРАЇНИ Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності Стаття 12. Незалежність профспілок Професійні спілки, їх об'єднання у своїй діяльності незалежні від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, роботодавців, інших громадських організацій, політичних партій, їм не підзвітні і не підконтрольні. Профспілки самостійно організовують свою діяльність, проводять збори, конференції, з'їзди, засідання утворених ними органів, інші заходи, які не суперечать законодавству. Забороняється втручання органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, роботодавців, їх об'єднань у статутну діяльність профспілок, їх організацій та об'єднань. Стаття 13. Професійні спілки та держава Держава забезпечує реалізацію права громадян на об'єднання у професійні спілки та додержання прав та інтересів профспілок. Забороняється втручання органів державної влади !!!

Погода, Новости, загрузка...
МЕДІА
Завантаження...
RedTram